0
U・ᴥ・U
Повернення та обмін

Ви можете відмовитися від товару на відділенні компанії-перевізника в разі:

  • товар не відповідає артикулу, не працює або зіпсований;
  • товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Ви можете відмовитися від товару безпосередньо в момент отримання і повернути його кур’єру. Виключення складає розпакований товар, що був в обрешітці.

У такому випадку ви маєте самостійно відправити товар з відділення та обов'язково прослідкувати, щоб упаковка товару була така ж, як і при відправці (обрешітка, додаткова упаковка).

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Згідно постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари;
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг;
  • попони, бандажі та т.п.;
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

За умовами магазину PetStyle обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.

Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром.

Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком)

Покупець має право повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення потрібно зв’язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці “Контакти”, та запросити оформлення повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів. Ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту, вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.

Обмін та повернення товарів належної якості (за бажанням покупця)

До повернення чи обміну товарів належної якості приймаються товари, які мають товарний вигляд та збережену заводську упаковку! Покупець має право обміняти чи повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару потрібно зв’язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці “Контакти”, та запросити оформлення. Менеджер підкаже, як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів. Ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту, вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.

Поширені питання

Повернення товару, що не підходить з особистих причин

Якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням, ви маєте право на повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Відповідно до Закону ви можете повернути товар при дотриманні наступних умов:

  • збережена комплектність товару;
  • збережена цілісність упаковки;
  • збережені маркування та ярлики виробника;
  • товар новий і не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і т.д.

Як повернути товар, отриманий Новою Поштою/Укр Поштою?

Погодити повернення з Гарячою лінією PetStyle за телефоном +380931070304, в чаті чи месенджері на сайті PetStyle або написавши лист на пошту petstyle@ukr.net.

Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо ви придбали товар з подарунком, при поверненні потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки 'Нова пошта'. Адреса та контактні дані для відправки товару: м. Миколаїв, Відділення № 21, ФОП Шангар Анна Андріївна, +380931070304.

Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару. Якщо покупцеві не сподобався товар, не підійшов розмір тощо - вартість повернення доставки не компенсується.

Після перевірки на складі цілісності товару та комплектності, вам будуть повернуті кошти, замінено товар (товар для обміну на замовлення буде відправлено протягом 1-4 робочих днів після отримання нами вашого повернення) або, у разі відмови, з вами зв’яжеться наш менеджер.

Що робити, якщо товар не працює або зіпсований?

Якщо товар, придбаний у мережі PetStyle, не працює або зіпсований, будь-ласка, повідомте нам про це за телефоном +380931070304, в чаті чи месенджері на сайті PetStyle або написавши лист на пошту petstyle@ukr.net.

Кожен випадок вирішується індивідуально, ми проінформуємо вас про наступні кроки для вирішення вашого питання. Обов'язково намагатимемося знайти оптимальне рішення.